真實好評

Chan Ms
Chan Ms
2023-12-08
鄭醫生好細心幫我檢查完之後,就解釋比我聽我的問題,然後介紹我打透明質酸就可以舒緩,後來打完之後就已經好左好多了,真係好感謝鄭醫生🙏🙏
Lau Valent
Lau Valent
2023-11-08
多謝立即掂能夠享受到100 公里長跑嘅樂趣希望能夠多啲跑步人士知道膝頭哥軟組織退化嘅問題盡量留意.
Lu C
Lu C
2023-11-03
醫生姑娘細心,講解詳細。
Shelly Cheng
Shelly Cheng
2023-10-21
李生早晨!多謝您關心!我正想呢兩日復信息俾您! 感覺腳已經好咗8成,打咗針後我日日都拉筋。今天走路覺得步伐輕快。 感恩有幸聽到您的講座!感覺您幫人的心很迫切,想讓別人少痛苦少花錢能見療效,讓我整整一年的腳底痛楚慢慢消失,我相信很快會健步如飛! 感謝您的醫生在過程中直奔主題,讓我節約時間免去痛苦。 這難捱的一年,針灸、西醫、骨醫、跌打醫生、職業治療師、物理治療都解決唔到的痛苦,您能讓我即時對人生充滿希望!因為相信所以看見! 多謝您在講座教的拉筋動作!康復過程全靠它!
kwp wilson
kwp wilson
2023-04-09
;只和寶貝寶貝寶貝寶貝寶貝健康;記錄 h. aaaaaawwa
jack so
jack so
2021-10-05
打完針後,雙膝唔再痛,搓十幾個鐘的士都掂,抵讚立即掂💯❤🎊
吕长寿
吕长寿
2021-08-23
立即掂的確是一個好品牌!可以幫到更多膝頭哥有問題的大眾。本人也是該產品的受惠者和受益者……支持立即掂透明質酸!